יום חמישי, 1 באפריל 2010

השאלון: אריק מירנדה






















צילום: סטפן וויקוף


השאלון




שם: אריק מירנדה
שם האם: שרה
מזל: תאומים 
צבע עיניים: חום
צבע אהוב: לבן
קללה אהובה: אפס
מה המקצוע שלך? צייר

האם אתה חושב שהמקצוע שלך מאלץ אותך לשמור פאסון? באיזו דרך?  לא., בכלל לא, אני פשוט מתנהל לי מעדנות ומי שרוצה מלביש על זה מה שהוא רוצה
האם אתה חושב שיש דבר מה בעשייתך האמנותית שהוא מוגבל מסיבות שאינן רק תלויות בך? אני נמוך אז אני שונא ולא ממש יכול לצלם אנשים גבוהים  
מי האמן שיכול לגרום לך להזיל דמעה טעונה? גילברט וג'ורג'
מי/מה יכול לגרום לך לחזור לסטודיו גם ביום קשה? העניין של האמנות-היכולת לעשות יש מאין- מה שאומר שתמיד אפשר להתחיל מחדש
אם היית יכול למקם את הסטודיו שלך בכל מקום בעולם, איפה הוא היה? ומה היה מאפיין את מראהו? בגולף של קיסריה או בקאנטרי של סביון, סטודיו גדול-ריק-לבן-ספה גדולה לאורחים
אם היית יכול לקבל זמר/ת או להקה שתשיר לך בסטודיו על בסיס יומיומי, במי היית בוחר? זה קל-כמובן שהפט שופ בויס
איזו אמנות מתקשרת לדעתך עם "הקהל הרחב" ואיזו "מיועדת" לקהילה מסויימת?  מה שמיועד לקהל מסוים לא מעניין אותי בכלל ולכן אני לא מתקשר איתה מלכתחילה
מהו הקהל שאתה הכי  מאחל לעצמך ?משפחה-חברים-אנשים יפים מציתי דמיון
האם אתה מרגיש לעיתים שעבודתך אינה מפורשת כהלכה? ע"י מי?  לפעמים, ע"י אנשים שחושבים שאני מתוחכם או מתוחכם מדי
באיזה אופן לדעתך עשיית אמנות משפיעה על חיי האהבה? עשית אמנות מטיסה את האהבה , היא גורמת לך להרגיש שווה 
באיזה אופן חיי האהבה משפיעים על עשיית האמנות?  חיי האהבה מטיסים את עשיית האמנות, הם גורמים לך להרגיש ראוי
מהי העבודה הכי פרובוקטיבית שעשית? אני? פרובוקטיבי?
מהו הטקסט הכי קרוב ללבך כרגע/ ציטוט אהוב: לא מפחידים זונה עם זין
מה ההבדל לדעתך בין פרובוקציה לפורנוגרפיה ? פורנוגרפיה לא תמיד משעממת
מהו יחסך לפונוגרפיה?  יחס רך
האם אתה קונטרול פריק? כיצד זה מתבטא ? לפעמים נדמה לי שהמושג הזה הומצא עלי, וזה כמובן מתבטא בדף חשבון של הויזה תחת הערך "סופר פארם", עבור רגיעון
עם מי היית מחליף את חייך לשנה?  עם לירון, חברה שלי
מה אתה עושה כדי לרומם את רוחך כשאתה בדאון?  מסמן ללירון שאני צריך אותה- היא כבר יודעת איך לשמור עלי
האם יש לך אמונה תפלה? מהי ? אני תמיד מכוון את השעון בבוקר שיצלצל או בצירוף מספרים שיהיה 18 או 10
איזה לקח למדת בדרך הקשה?  כל פעם שלא הקשבתי לקול הפנימי
איזה נוף היית רוצה לראות מחלונך?  חולה ים
מה אתה אוהב במקום שאתה גר בו?ומה אתה שונא?  הרבה אור יום. תקרות גבוהות, אבל מטבח קטן להכעיס
מהו הסם שלך?  שונא סמים
באיזו דרך אתה משקיע בהופעתך?  מגהץ-והרבה, קרמים-והרבה
מה פריט הלבוש שאתה הכי גאה בו?  סוודר וי של מעצב צרפתי שקניתי בסכום הזוי ב2001 וידעתי שזאת קניה מעולה ועדיין אני לובש אותו המון ותמיד הוא הכי מדויק
מהו החפץ/עבודת האמנות שאתה הכי גאה בה?  כרגע, ציור אחד שפשוט אין לי מושג איך ציירתי אותו ומה חשבתי לעצמי. חוץ מזה יש רישום אחד ששני אספנים שלי רבו עליו ונדמה לי שיש אפילו ברוגז אני מת על האמוציות שכמה קוים כסופים יכולים ליצור...
מה היית רוצה שיהיה כתוב בהורוסקופ השבועי שלך, במידה והוא יתגשם?  השבוע תהיה רגוע
איפה היית רוצה שיארגנו לך מסיבת הפתעה?  במפלס העליון של הדיזנגוף סנטר- אני הכי אוהב את הדיזנגוף סנטר, אבל שיבואו הרבה אנשים, שלא יהיה ריק, כן?! 
מהי המסעדה האהובה עליך בת"א? הפיצה בפינסקר בוגרשוב
אתר/ קישור אהוב עליך:
קליפ אהוב עליך :





2 תגובות:

  1. הי אלין
    הופניתי לבלוג שלך על ידי יונתן סלע. עברתי על רוב הפוסטים והוא מקסים בעיני. אני גם מנהל בלוג על אמנות בשם "אמנות שאני אוהב" והנה הלינק:
    http://omanutilike.blogspot.com/
    שמתי לב לשתי נקודות דמיון מעבר לחיבתנו המשותפת לאמנות ששנינו פתחנו את הבלוג באותו הזמן, ושנינו העלינו פוסט על גיא בורדין. אה וגם הפתיח של הבלוג שלך מהשיר לאקי סטאר הופיע על ההזמנות לחתונה שלי.

    השבמחק
  2. (((: איזה קטע. טוב אני יכולה להגיד שיש לך טעם משובח אבל זה כבר מובן מאליו(: תודה@ להתראות אצלך בבלוג!

    השבמחק