יום שלישי, 7 בדצמבר 2010

פראש או טראש? הפינה של דנה יואלי

עקרון הרצף – פראש או טראש?
זה מספר שנים שאני עוקבת בהתפעלות מהולה בקנאה בצמיחתם של ילדי מפורסמים. לעיתים הגדילה מלווה בקצת כיעור, השמנה או הרזיה קיצוניות או הידרדרות לסמים או לפורנו (אם אתם רואים בזה הדרדרות) וכיו"ב. אבל בד"כ תהליכי ההתבגרות חושפים יורשי עצר יפהפיים, מצוידים בשלל פרטי מעצבים נחשקים, וכמובן גם בוינטאג' קטלני – הרי הדי.אנ.איי שלהם היה שם קודם.

היריעה קצרה מלהכיל: שרלוט גינסבורג ולו דילון, ג'ייד ואליזבת ג'אגר, ניקול ריצ'י, קייט האדסון, דייזי לואו, פיצ'ס גלדוף, סופייה קופולה ובגזרה הגברית - ג'טרו קייב שהפך את המראה הלא כל כך משהו שלו ליתרון, והיום הוא סוג של סופרמודל, ובראש ובראשונה, שון לנון, שהופך בימים אלה ממש לאייקון, גם אם לא למוזיקאי צמרת, צמוד לאשתו היפה ומתועד בכל הזדמנות ע"י צלמי סטריטסטייל בפאשן וויקס.
ג'ורג'יה ג'אגר לווג ובאזאר
 
פיצ'ס גלדוף ודייזי לואו למגזין
לו דילון ושרלוט גינסבורג
ג'טרו קייב לדייזד אנד קונפיוזד
שון לנון ושרלוט קמפ מוהל בדרך לתצוגה של הרמס
נו נו
בעודי מפנטזת לי על תיבות אוצר מלאות בשמלות הלסטון ופוצ'י שהעבירה אלי אימי אחרי שנים של שימוש ומכנסי מזל שאבא לבש לכל הופעה בטור באיסט קואסט, גדל לו דור חדש באמריקה.
הדור הזה גדל מהר
את ימי ינקותי העברתי בדובון (אדום כזה, פרוותי מדובלל, עם סוליות מחליקות מוויניל, זוכרים?) בעונת החורף ובחליפת יומולדת בקיץ.
אני מביטה במטילדה לדג'ר, קינגסטון וזומה רוסדייל, ילדי הסמית'ים, בכל שבט שיילו-פיט, וכמובן בסורי קרוז, ואני לא יודעת מה לחשוב
מטילדה רוז-לדג'ר בשיק חורפי אקלקטי
סורי קרוז קבעה רף טראש אריסטוקרטי מאוד מאוד גבוה כשהסתובבה עם אמה ולרגליה עקבים (!!!). מאותו רגע, גם מה שנדמה כנורא מכל-ליפסטיק אדום על ילדה בת ארבע, חולף לנו מעל הראש.
סורי בעקבים בליפסטיק ובתיק של פרגאמו (כן בחיי)
הנעליים של סורי
קינגסטון רוסדייל, ילד בסטייל לכל הדעות, קפץ עם אמא גוון סטפני השבוע לפדי-מני. הרשת רוחשת.
מה דעתכם, פראש או טראש?

דימויים

2 תגובות:

  1. פראש, לגמרי פראש. חוץ מסורי קרוז אבל גם במקרה שלה זה ההורים שהם טראש

    השבמחק
  2. כן טום וקייטי הם טראש עילאי

    השבמחק