יום ראשון, 31 בינואר 2010

בכורה: המדור של דנה לב לבנת ויובל אביבי: משהו אחר כבר היה אמור לקרות עד עכשיו



משהו אחר כבר היה אמור לקרות עד עכשיו

השאריות שעל הצלחת שלי מאכזבות: טבעת מלפפון מכורסמת קצת, מעוטרת בטיפות מים אחרונות שנבעו בגלל המלח שפוזר עליה בחמש בבוקר, כשחתכו אותה; כמה גרגרי קוטג', מהסוג שברור שהגיע מתוך שקית תנובה ענקית ולא מהקופסה העגולה; וקצת חביתה מקושקשת, נחה בתוך מיץ ביצים עכור, שלפני שעה קלה חיכה על הקרקעית של תבנית אלומיניום מלבנית, בתוך גוף חימום גדול, שמישהו יגרוף אותו בכף מתכת גדולה. הבטן שלי מפוצצת, מלאה עד גדותיה באבטיפוס הנחשק של אוכל ישראלי קלאסי, ואני יודע שכבר הרבה זמן לא היה לי פחות. דווקא כשאני שבע אני מרגיש הכי עני.

אני רוצה צלחת שהשאריות עליה היו מעוררות קנאה בבתי אצילים. ילדים בהאיטי היו מתים לקבל את השאריות שלי?!!? כל עוד בני משפחת המלוכה הבלגית לא חושקים במה שנשאר אצלי על הצלחת, אל תדברו איתי על עושר. ותאמינו או לא, משפחת המלוכה הבלגית יודעת להסתפק בשאריות, זה לא הישג כזה גדול. עובדה, הם רצו שיקראו להם Rex Belgii אבל ההולנדים כבר גנבו להם את השם והם הסתפקו בRex Belgium. עכשיו זו שארית שאם היתה מונחת על הצלחת שלי הייתי יכול להרגיש קצת יותר רגוע. נסו לתת לבת משפחת המלוכה הבלגית צלחת עמוסה בארוחת הבוקר הישראלית שלי, ותראו מה קורה: היא לא תהיה שבעה גם אחרי שני קילו סלט ערבי קצוץ דק עם טחינה. תנו לה שתי ביצי קוויאר בלוגה ועלה זהב דק, והיא לא יכולה לבלוע יותר כלום.
קטלוגים זה בשביל אנשים שאין להם כסף. 

Vionnet Pre-Fall 2010: Trend inspiration

Images: Style.com

מספר רעיונות שאפשר לקחת מ Vionnet, בית האופנה הצרפתי שחוזר עכשיו בענק:
1.לא לפחד לערבב הדפסים, משבצות ופרחים או משבצות ופסים, טאבו המיקס מזמן נשאר מאחור..
2. חגורה רכה נקשרת במותן זה לא בהכרח אאוט- צריך לדעת איך, לא חגורת אייטיז רחבה על שמלה בסגנון הוצ'י לוצ'י, אלא דווקא על מעיל, או על קרדיגן מתחת לג'קט. נקשרת בפפיון או בקשר פשוט- הרבה יותר מתוחכם מאבזם פרחי.
3.פה החגורה גם זורקת גלאם מטאלי, תמיד יכול להאיר חליפה בגוונים יותר מונוכרמטיים/ אפרפרים. אביזק מטאלי אחד כמו חגורה או נעליים- שדרוג מיידי.
4. לאמיצות: המטפחת. בוהימיין שיק, יעבוד גם בחורף וגם באביב. גם הצעיפים עשירי הפטרן שנמכרים עכשיו בכמויות יכולים לעבוד כמטפחת. כל צעיף- מומלץ אפילו וינטאז' עם הדפס מעניין- אפשר לקשור כסרט שיער ולאו דווקא מכסה את כל הראש. 

Fun Time


צחוקים זה הכי סטייל\\\\\\\\\\\\\\\\

יום שבת, 30 בינואר 2010

יום שישי, 29 בינואר 2010

One at a time- Dana Yoeli


...
דנה היפהפייה,  חברתי הטובה מזה שמונה שנים מאושרות. לא ניתן לתאר כראוי את עושר הקשר הזה שנע על סקאלה מפותחת ואף נאמר, קיצונית בקוטביותה, בה החומר הגבוה ביותר מטריד את מנוחתנו ומחבר שתיקות נינוחות לעשייה, ואילו בדיחות נלוזות מכווצות אותנו בצחוק פראי על הרצפה. מה עוד צריך אדם בחייו?
זכרון אחד: הפעם הראשונה של פייק טאן.. כפות הידיים הכתומות שלנו והשיזוף המבהיק בפלורסנטים של הבועה במזרח ירושלים, איזו הגזמה..
ACDA
אוהבת