יום ראשון, 4 בדצמבר 2011

Party is reason to Party


JOUR ET NUIT MF 









 הרגה אותי הנקניקייה התועה הזאת
 מאחורה יש את הנוטרדאם אבל אותה יש כל הזמן
 בסוף החודש אני אפרסם פה מניפסט של כל ההמלצות שלי לפריז, השוקולטייר הזה יהיה שם 







 וגם המקום הזה יהיה שם, כשמו כן הוא
 יאבה הבובה הכי מלחיצה שראיתי בחיי

 אחת הנווטות חסרות התועלת אבר (אני)
 החמור שצעק עלינו בשמפיין הצילומים הבאים משם)





 מה שקרה זה, שסתם, עברנו ליד, מפה לשם שתיתי את התה הכי יקר ששתיתי בחיים שלי, במלון שנגרילה. אני רוצה להפנות את תשומת הלב פה, פרט לקשיו בפרמזן פריך ולפקאן האקזוטי, לקיסמים הביוניים האלה שמתפצלים לשלושה ומונעים מהאורח האומלל תקלות בנסיון לנעוץ אותו בזית בצורת ירח שנמצא לפניו.


מיותר לציין שהקרם של בולגרי לא נשאר על המדף
חג שמח
 והוא כמובן, יהיה בגמר



 אז מה אם בוקר, הבנאדם צמא






מתקנים של פעוטות, אין גבול 












 הקטקומבות, ולמי שלא מכיר הנה לינק








(-:

4 תגובות:

  1. אפשר להזמין טיול מודרך??

    השבמחק
  2. שבאלוהים, יצאו לי העיניים ואני לא יודע איך להחזיר אותן למקום

    השבמחק
  3. יוווו איך אני מקנאה בך, את לא מבינה בכלל. פריז פשוט מדהימה. הייתי שם פעם אחת ואני יודעת שיום אחד אני אשוב לשם שוב.

    השבמחק