יום שלישי, 22 במרץ 2011

פראש או טראש? הפינה של דנה יואלי


פראש או טראש – שיני חלב וגיל הזהב

בחלוקה הבין כה מדכדכת בין גברים לנשים, נוצצת לה כשלט ניאון צבעוני הבטחת ההזדקנות. (אוקסימורון)
כולנו יודעים שהגבר המאפיר הוא בעל ניסיון, מבוסס, חתיך ומיושב (באנגלית סילבר פוקס) בעוד שהאישה אינה מכסיפה, אלא מאפירה, והיא במקרה הטוב מרשעת ובמקרה הרע סבתא שהגיעה לקצה.
אולי בטרמינולוגיה הזאת טמון כל ההבדל בגישה - הכסף המלכותי לעומת האפור העגום.
כמו בספרות ובמוסיקה, (איך שיער ראשו של אבא של ג'וני קש הלבין בגללו!) מחקרים רואים קשר בין דאגה או סטרס שמאיצים את היעלמות המלנין משורש השערה ובכך גורמים להלבנתה. עוד נמצא שהיום יותר מתמיד נשים מתחילות לגלות שיער שיבה בגיל צעיר ביותר, בתחילת שנות העשרים שלהן.
קשה לי כמובן לחלוק את ניסיוני האישי מכיוון שזה מספר שנים שלא ראיתי את צבע השיער הטבעי שלי.
לאחרונה, אני רואה יותר ויותר נשים צעירות מחוץ לעולם האופנה כמו בתוכו שלא צובעות את שערן, ונותנות לו להכסיף באלגנטיות מעוררת קנאה.

הסופרת היפהפיה שרה האריס והדוגמנית קריסטין מקמנאמי


ניקול חושפת את המאבק בטבע

והטרנד הבלתי נמנע, טראשי באופן עקרוני, ובדבר הקדמת תרופה למכה – צביעת השיער לאפור
קלי אוסבורן ואנונימית מהממת


בתצוגת האופנה של גוטייה חורף 2011

מה דעתכם? פראש או טראש?

דימויים:
Google images
Jak&jill
Daily mail UK

4 תגובות:

  1. חחח
    מסקנה אל-זמנית

    השבמחק
  2. אני מתה על שערות השיבה שלי. אני רואה אותן כהזדמנות היחידה שלי להיות בהירת שיער באופן טבעי

    השבמחק
  3. קרן זה נשמע משגע, למרות שמנסיוני אחרי זמן מה התחלתי להרגיש בהירת שיער באופן טבעי בכל מקרה..

    השבמחק