יום שלישי, 25 בינואר 2011

השאלון: עמי פייצ'ביץ




שם: עמי פייצ'ביץ
שם חיבה: עמנואל. זה השם המקורי שלי, שהפך לשם חיבה
שם האם: בתיה
מזל: אריה
צבע עיניים: חום
צבע אהוב: פיתחתי לרוב הצבעים חיבה יתרה
קללה אהובה: ינעל שורלאאק, אבל הפסקתי להשתמש בה מהתיכון

מה המקצוע שלך? צייר
האם אתה חושב שהמקצוע שלך מאלץ אותך לשמור פאסון? באיזו דרך?
פאסון כמו שקראתי במילון זה תדמית שאדם מציג את עצמו רק באור חיובי ומחסה על חסרונות או כישלונות. אני מכיר כמה כאלה, לא יודע איך הם עושים את זה. אולי אפילו אני מעריץ אותם

האם אתה חושב שיש דבר מה בעשייתך האמנותית שהוא מוגבל מסיבות שאינן רק תלויות בך? מהן? אני לא מרגיש מוגבל. בשביל  לצייר אני לא צריך הרבה. יש שלב שאני מקבל את מגבלות הציור ואז יש סיפוק ואפילו הנאה אבל עד לרגע כזה אני מאשים את כולם
מי האמן שיכול לגרום לך להזיל דמעה טעונה? אני לא בוכה מאמנות וזה מצער אותי מאוד
מי/מה יכול לגרום לך לחזור לסטודיו גם ביום קשה?
הסטודיו שלי זה בבית כך שזה לא פייר, אני מצייר כמעט בכל שעה
אם היית יכול למקם את הסטודיו שלך בכל מקום בעולם, איפה הוא היה? ומה היה מאפיין את מראהו? יצא לי לצייר פעם באי כמעט בודד עם נוף מדהים וסטודיו יפה, מה שלכאורה עשוי להיות פנטזיה מושלמת. באיזה שהוא מצב הבנתי שאני מצייר שם כדי לשמור על שפיות שזה פחות או יותר מה שאני עושה פה בתל אביב. זה עשה לי טוב שהבנתי שבכל מקום שאני אצייר עדיין אני אהיה עסוק באותה הבנה
אם היית יכול לקבל זמר/ת או להקה שתשיר לך בסטודיו על בסיס יומיומי, במי היית בוחר?
בשביל מה אני צריך את הבלגן הזה בסטודיו, יש לי יותר מדי הסחות דעת וסיבות להפסיק לצייר. וגם זה לא פאן שאי אפשר יהיה לעשות mute
איזו אמנות מתקשרת לדעתך עם "הקהל הרחב" ואיזו "מיועדת" לקהילה מסויימת? לא מבין את השאלה
מהו הקהל שאתה הכי  מאחל לעצמך? אני לא בררן
האם אתה מרגיש לעיתים שעבודתך אינה מפורשת כהלכה? ע"י מי? התפייסתי עם המקום הזה, כל אחד שיעוף על זה איך שהוא רוצה
איך, אצלך, מתאפיין הקשר שבין חיי האהבה לאמנות? אין תחליף לשני הדברים האלו לגבי, וגם הם לא יכולים להחליף אחד את השני
מהו הטקסט הכי קרוב ללבך כרגע/ ציטוט אהוב? הייתי בתערוכה באחת הגלריות ולקחתי דף טקסט ושמתי בכיס לקרוא בבית בשקט. בבית הוצאתי את הדף וראיתי שבלי לשים לב יש לי עוד נייר באותו כיס שהוא מפקיד שומה לתיאום מס. שני הטקסטים האלו אומרים לי המון על המציאות שאני חי ברגע נתון. האנושות מפעל גאוני
מהי העבודה הכי פרובוקטיבית שעשית? אני לא פועל ממקום כזה. עשיתי כמה עבודות מאוד חושפניות, שדיי הלחיצו אותי בהתחלה. מעין פרובוקציה הפוכה
מה ההבדל לדעתך בין פרובוקציה לפורנוגרפיה? שווה לשאול פילוסוף הוא יעוף עם זה
מהו יחסך לפונוגרפיה? בתור מי שצייר הרבה ציורים פורנוגראפיים נראה לי שניצלתי את זה עד הסוף ( חוץ מלעשות/ להשתתף בסרט כזה)
האם אתה קונטרול פריק? כיצד זה מתבטא? פעם חבר קרוב אמר לי שאני קונטרול פריק, זה הכי קרוב שהגעתי
עם מי היית מחליף את חייך לשנה? עצם העובדה שאתה מחליף את החיים שלך עם מישהו אחר ואז מקבל אותם בחזרה דוחה אותי גופנית
מה אתה עושה כדי לרומם את רוחך כשאתה בדאון? תלוי איפה זה תופס אותי, בדרך כלל דברים פשוטים שמוציאים אותי ממה שאני חושב באותו רגע
אם יכול היה להיות לך כח על אנושי, מה הוא היה? כל גיבורי העל כל כך מתוסבכים בגלל הכוח שלהם כך שבאיזה שהוא שלב הפסקתי לפנטז
האם יש לך אמונה תפלה? מהי? בלי עין הרע התגברתי על כל האמנות התפלות
איזה לקח למדת בדרך הקשה? דברים שקשורים לנשים, לפעמים אני דיי נעל בתחום
איזה נוף היית רוצה לראות מחלונך? נוף של חלון הבית שלי לפני 10 דקות
מה אתה אוהב במקום שאתה גר בו?ומה אתה שונא? אוהב שאני קרוב לטיב טעם, מקרר שכונתי. שונא את השואב אבק הפוך שמנקה את השדרה
מהו הסם שלך? לא בעניין כרגע
באיזו דרך אתה משקיע בהופעתך? ההופעה עוזרת לי להבין איזה צד באישיות שלי אני רוצה להחצין, כך  שתמיד אני חושב על זה
מה פריט הלבוש שאתה הכי גאה בו? אני לא קורבן אופנה, למרות שפעם הייתי
מהו החפץ/עבודת האמנות שאתה הכי גאה בה? אני גאה בכל מה שעשיתי
מהו התכשיר הקוסמטי הכי משוכלל שבאמבטיה שלך? נראה לי שאני דינוזאור בדברים האלה
מה היית רוצה שיהיה כתוב בהורוסקופ השבועי שלך, במידה והוא יתגשם? שאלה מתוחכמת מדי בשבילי,
איפה היית רוצה שיארגנו לך מסיבת הפתעה? עוד לא ברור לי מה אני מרגיש ביחס למסיבת הפתעה, הרעיון קוסם לי אבל אני גם נרתע ממנו. להעדיף מקום ספציפי למסיבת הפתעה, שלב באבולוציה שעדיין לא הגעתי אליו.
מהי המסעדה האהובה עליך בת"א? יש מסעדה שאני כל הזמן חוזר אליה, אבל אין לה שם. לבעלים קוראים נאדים , נראה לי שהיא ברחוב בן אביגדור
אתר אהוב עליך ( או כל קישור אחר): אני אוהב סטנד אפ, מתחיל בשחר חסון ועובר הלאה. הצחוק הופך למשהו מאוד פיזי

2 תגובות: