יום רביעי, 2 ביוני 2010

השאלון: שי יחזקאלי























השאלון

שם: שי יחזקאלי 
שם האם: אורה
מזל: סרטן
צבע עיניים: חום שהופך לירוק זית אם מסתכלים מקרוב
צבע אהוב: חום שהופך לירוק זית אם מסתכלים מקרוב
קללה אהובה: אחי

מה המקצוע שלך? אם היה לי מקצוע לא הייתי אמן.
האם אתה חושב שהמקצוע שלך מאלץ אותך לשמור פאסון? באיזו דרך?
אני חושב שכל נסיון מצדי לשמור על פאסון נפל עד כה על אוזניים ערלות. אנשים שלא מכירים אותי בדרך כלל מניחים שאני יהיר ואנטיפאת אבל זה לא פאסון. זה משהו בפרצוף שלי
האם אתה חושב שיש דבר מה בעשייתך האמנותית שהוא מוגבל מסיבות שאינן רק תלויות בך? מהן? אינסוף דברים. אני עצלן. אני מאבד עניין מאוד מהר בדברים מסוימים. אני שמרן. אני מפחד משינויים. זה אינסופי.
מי האמן שיכול לגרום לך להזיל דמעה טעונה? עוד לא בכיתי מאמנות.
מי/מה יכול לגרום לך לחזור לסטודיו גם ביום קשה? כלום. אולי משהו שנכפה עליי ושאסור לי לומר לו לא.
אם היית יכול למקם את הסטודיו שלך בכל מקום בעולם, איפה הוא היה? ומה היה מאפיין את מראהו? איסטנבול אולי? הייתי רוצה לחשוב שהוא יהיה נקי ונעים ומרווח, אבל הוא בטח היה נראה כמו כל סטודיו שאני עובד בו.
אם היית יכול לקבל זמר/ת או להקה שתשיר לך בסטודיו על בסיס יומיומי, במי היית בוחר? הייתי עושה שאפל
איזו אמנות מתקשרת לדעתך עם "הקהל הרחב" ואיזו "מיועדת" לקהילה מסויימת? זו שאלה לא פשוטה. בעידן הפרולטריון הנצחי אסור לנו לומר את האמת, אבל האמת היא  שאמנות שמתקשרת עם הקהל הרחב היא קריאה יותר, נגישה יותר וכזאת שכבר קיבלה איזה אישור ממוסד לפני לפחות עשרים שנה.
מהו הקהל שאתה הכי  מאחל לעצמך? החברים שלי, מבקרי אמנות נחשבים ואנשים עשירים ממש, יעני פילת'י ריץ', שלא יודעים מה לעשות כבר עם הכסף שלהם. ורצוי עם יצר תחרותיות.
האם אתה מרגיש לעיתים שעבודתך אינה מפורשת כהלכה? ע"י מי?
הפירוש מבחינתי תמיד מועד לכשלון כזה או אחר, וזה בעיני גם לא כשלון. אני מאבד את הזכות שלי על העבודה ברגע שסיימתי איתה, וכל פרשנות תהיה לגיטימית.
באיזה אופן לדעתך עשיית אמנות משפיעה על חיי האהבה? כל מה שאני יודע זה שלעשות סקס בסטודיו זה בעייתי.
באיזה אופן חיי האהבה משפיעים על עשיית האמנות? אני לא יודע.
מהי העבודה הכי פרובוקטיבית שעשית? פעם רשמתי את רועי רוזן מהגב.
מהו הטקסט הכי קרוב ללבך כרגע/ ציטוט אהוב? נכון לאתמול זה
   ,  ארנסט רנאן (משהו כמו "הכול אפשרי, אפילו אלוהים")“Tout est possible, meme Dieu”
מה ההבדל לדעתך בין פרובוקציה לפורנוגרפיה? פרובוקציה לא מגרה אותי.
מהו יחסך לפונוגרפיה? דומה ליחס לניקוטין. סולד וחובב.
האם אתה קונטרול פריק? כיצד זה מתבטא? לא הייתי אומר שאני קונטרול פריק, לא.. אבל יש מי שיתווכח איתי על זה.
עם מי היית מחליף את חייך לשנה? עם פומיקי.
מה אתה עושה כדי לרומם את רוחך כשאתה בדאון? אני מנסה ללכת לישון.
האם יש לך אמונה תפלה? מהי? אם היתה לי אמונה תפלה לא הייתי חושב עליה כתפלה.
איזה לקח למדת בדרך הקשה?אסור להתחיל לעשן.
איזה נוף היית רוצה לראות מחלונך? משהו יפה. אין לי מושג. פשוט משהו שיהיה יפה בעיניי.
מה אתה אוהב במקום שאתה גר בו?ומה אתה שונא? אני אוהב את הקרבה לרוב העיר. אני שונא את הרעש, את האבק.
מהו הסם שלך? ניקוטין לצערי.
באיזו דרך אתה משקיע בהופעתך? לא הייתי אומר שאני משקיע ואולי חבל. כל הבגדים שלי או נרכשו עבורי או שקניתי בויצ"ו או שתי האפשרויות.
מה פריט הלבוש שאתה הכי גאה בו? אין לי גאווה בבגדים.
מהו החפץ/עבודת האמנות שאתה הכי גאה בה? כל עבודה שקיבלתי ממישהו אי פעם היא מיוחדת בשבילי ברמה הכי קיטשית שאפשר. אני גאה כשאני מצליח לא להרוס אותן.
מהו התכשיר הקוסמטי הכי משוכלל שבאמבטיה שלך? וואו. אני לא יודע מאיפה להתחיל.
מה היית רוצה שיהיה כתוב בהורוסקופ השבועי שלך, במידה והוא יתגשם?
אתה תהיה עשיר ושמח בלי תרופות, תפסיק לעשן, השיניים והחניכיים שלך יחזרו להיות בריאות ותקינות, וכל מי שאתה אוהב יחיה לנצח.
איפה היית רוצה שיארגנו לך מסיבת הפתעה? בדיסנילנד
מהי המסעדה האהובה עליך בת"א? מצאת את איש הגורמה שלך באמת...אני אוהב את הבודהא בורגר ביהודה הלוי ואת חומוס בית לחם בפלורנטין. זה לא אומר שלא אכלתי במקומות יותר טובים. אני פשוט לא זוכר את השמות שלהם, כי הייתי שם רק פעם אחת.
אתר אהוב עליך: אחרי הבלוג שלך, את מתכוונת?

תגובה 1: