יום רביעי, 16 ביוני 2010

השאלון: תמר הרפז


















השאלון


שם: תמר הרפז         
שם האם: מרשה
מזל: עקרב
צבע עיניים: חום
צבע אהוב: ירוק

מה המקצוע שלך? אמנית.
האם את חושבת שהמקצוע שלך מאלץ אותך לשמור פאסון? באיזו דרך? אנשים בעולם מאלצים אותי לשמור על פאסון בלי קשר למקצוע שלי.
האם את חושבת שיש דבר מה בעשייתך האמנותית שהוא מוגבל מסיבות שאינן רק תלויות בך? מהן? תמיד יש לי מגבלות טכניות. בסופו של דבר העבודות שלי נוצרות מתקלות ובעיות טכניות שאני מנסה לפתור, אז אולי  עדיף ככה.
מי האמן שיכול לגרום לך להזיל דמעה טעונה? ספילברג.
מי/מה יכול לגרום לך לחזור לסטודיו גם ביום קשה? כשאני צריכה להאכיל את משפחת החתולים שהתנחלה על גג הקומה שלי בסטודיו.
אם היית יכולה למקם את הסטודיו שלך בכל מקום בעולם, איפה הוא היה? ומה היה מאפיין את מראהו? בקרית המלאכה איפה שהוא עכשיו, אבל הרבה יותר גדול ומחולק בקיר לחלק מוחשך וחלק מואר.
אם היית יכולה לקבל זמר/ת או להקה שתשיר לך בסטודיו על בסיס יומיומי, במי היית בוחרת? עבודות עפר (מעריצה שרופה)
איזו אמנות מתקשרת לדעתך עם "הקהל הרחב" ואיזו "מיועדת" לקהילה מסויימת? נראה לי שאומנות הופכת את הקהל הרחב לקהילה מסוימת.
מהו הקהל שאת הכי  מאחלת לעצמך?  שיבוא הרבה
האם את מרגישה לעיתים שעבודתך אינה מפורשת כהלכה? ע"י מי? אני מניחה שיש כאלה אבל זה חלק מהענין, לא?
מהו הטקסט הכי קרוב ללבך כרגע/ ציטוט אהוב?
 Robert Smithson's Collective Writings
מהי העבודה הכי פרובוקטיבית שעשית?  בליבה היה נעוץ כלוב ובתוכו קנרית.זה מביך מידי לפרט יותר.
מה ההבדל לדעתך בין פרובוקציה לפורנוגרפיה? יש קשר?
מהו יחסך לפונוגרפיה? משחיתה את הנוער.
האם את קונטרול פריק? כיצד זה מתבטא? כן, ללא ספק.
עם מי היית מחליפה את חייך לשנה? עם אדיסון.
מה את עושה כדי לרומם את רוחך כשאת בדאון?  נכנסת למיטה ורואה שעות של טלוויזיה בסטרימינג.
האם יש לך אמונה תפלה? מהי? אסטרולוגיה זה נחשב?
איזה לקח למדת בדרך הקשה? למרוח הרבה קרם הגנה
איזה נוף היית רוצה לראות מחלונך? את הים.
מה את אוהבת במקום שאתה גרה בו?ומה את שונאת? אוהבת את הרחוב שלי ובכלל את האזור. הייתי מחליפה מטבח בדירה שלנו.
מהו הסם שלך? אני לא נקשרת לסמים.
באיזו דרך את משקיעה בהופעתך? קונה נעליים.
מה פריט הלבוש שאת הכי גאה בו?  במשקפי שמש שלי – יש להם עדשת מראה.
מהו החפץ/עבודת האמנות שאת הכי גאה בה? חפץ: המצלמה שלי.
עבודת אומנות: מניחה שכרגע העבודה האחרונה שלי.
מהו התכשיר הקוסמטי הכי משוכלל שבאמבטיה שלך? סבון פנים.
מה היית רוצה שיהיה כתוב בהורוסקופ השבועי שלך, במידה והוא יתגשם?
סכום כסף גדול יגיע לידיך.
איפה היית רוצה שיארגנו לך מסיבת הפתעה?  מעדיפה לארגן לעצמי - כמו שכבר אמרתי אני קונטרול פריק.
מהי המסעדה האהובה עליך בת"א? גלידת אייסברג.
אתר אהוב עליך:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה