יום שלישי, 8 ביוני 2010

השאלון: דנה יואלי























השאלון


שם: דנה
שם האם: שלומית (שושה)
שם חיבה/כינוי: בוז'ו
מזל: תאומים
צבע עיניים: כחול
צבע אהוב: צהוב קנרית
קללה אהובה: אני מאוד רוצה להפסיק לקלל, אבל תחת לחץ ועם יד על הלב אני אבחר בכוסאוחתק

מה המקצוע שלך? אמנית
האם את חושבת שהמקצוע שלך מאלץ אותך לשמור פאסון? באיזו דרך? בטח, למרות שעם הזמן חלקים ממני כבר זולגים אל החזית וההפך.
האם את חושבת שיש דבר מה בעשייתך האמנותית שהוא מוגבל מסיבות שאינן רק תלויות בך? מהן? זאת כזאת קלישאה אבל באמת גורמים פרוזאיים כמו כסף ומקום.
מי האמן שיכול לגרום לך להזיל דמעה טעונה? מטבע הדברים חשבתי הרבה על לואיז בורז'ואה השבוע.. היא מדהימה. אבל גם דיוויד הוקני, רוגר ואן דר ויידן, ז'ריקו ואוטו דיקס.
מי/מה יכול לגרום לך לחזור לסטודיו גם ביום קשה? היומיום, במובן הטוב של המילה.
אם היית יכולה למקם את הסטודיו שלך בכל מקום בעולם, איפה הוא היה? ומה היה מאפיין את מראהו? אני מרוצה מתל אביב ומהאיזור שבו אני עובדת. קשה לי להתפשר על חלונות עם אור טבעי, והייתי מסתדרת עם פחות תחנות סמים מסביבו.
אם היית יכולה לקבל זמר/ת או להקה שתשיר לך בסטודיו על בסיס יומיומי, במי היית בוחרת? חווה אלברשטיין או האנק ויליאמס. משהו פולקי שייגרום לי להרגיש מחוברת לעונות השנה.
איזו אמנות מתקשרת לדעתך עם "הקהל הרחב" ואיזו "מיועדת" לקהילה מסויימת? אני לא מאמינה בחלוקה בין סוגי קהלים
מהו הקהל שאת הכי  מאחלת לעצמך? קהל סקרן ואינטליגנטי עם חוש הומור
האם אתה מרגיש לעיתים שעבודתך אינה מפורשת כהלכה? ע"י מי? אין כזה דבר, לכל פרשנות יש תוקף, אני מבחינתי מנסה לדייק.
מהו הטקסט הכי קרוב ללבך כרגע/ ציטוט אהוב? אף פעם אין לי די מאנדי וורהול:
"א': אתה לוקח קצת שוקולד... אתה לוקח שתי פרוסות לחם...אתה שם את השוקולד באמצע ועושה כריך. וזה יהיה עוגה" .
מהי העבודה הכי פרובוקטיבית שעשית? זו היתה פרובוקציה לא אירוטית. עבודת וידיאו שעשיתי איתך במהלך התואר הראשון.
מה ההבדל לדעתך בין פרובוקציה לפורנוגרפיה? לפרובוקציה יש נטייה להתפוגג
מהו יחסך לפונוגרפיה? יש לי הסתייגות ממערכות יחסים כוחניות מכל מין, ותעשיית הפורנו מעוררת את חשדי. בעד סרטי חובבים.
האם את קונטרול פריק? כיצד זה מתבטא? נורא, אני די איומה. יש דברים שאני הכי משוחררת לגביהם, ויש גם אנשים שאיתם זה מתאפשר, אבל פתאום מתגלה שכשמשהו ממש לא בשליטתי אני מפסיקה לישון בלילה, וכשאני כבר ישנה יש לי  חלומות על נפילה. זה די מביך בעצם.
עם מי היית מחליפה את חייך לשנה? כשהייתי ילדה מאד התרכזתי בלהפוך ליורי גגארין
מה את עושה כדי לרומם את רוחך כשאת בדאון? יוצאת לטיול עירוני מכוון לים או צופה במחזמר: שיר אשיר בגשם, אמריקאי בפריז, קברט.
האם יש לך אמונה תפלה? מהי? מרוב שזה נראה לי פרימיטיבי, פיתחתי שפע: לא לקנות כלי אוכל במספרים לא זוגיים, לא להעביר מספריים מיד ליד, לא לעבור מתחת לסולם. להקיש בעץ. הכל שטויות.
איזה לקח למדת בדרך הקשה? להפסיק לומר שאני מסתדרת לבד
איזה נוף היית רוצה לראות מחלונך? ים.
מה את אוהבת במקום שאתה גרה בו?ומה את שונאת? יש לי עץ מרהיב מחוץ לחלון, מלא ציפורים ודררות. החתולה שלי אורבת להן מתוך הבית ואני שותה מולו קפה של בוקר. החיסרון הבולט הוא ככר רבין במהלך עצרות וחגיגות מטעם העירייה. זה מקצר לי את החיים.
מהו הסם שלך? קפה
באיזו דרך את משקיעה בהופעתך? ואו אני ממש מתביישת להתחיל לפרט.
מה פריט הלבוש שאת הכי גאה בו? טבעת הנישואים.
מהו החפץ/עבודת האמנות שאת הכי גאה בה? זוג מנורות אר-נובו חריגות מאמייל בצבע טורקיז.
מהו התכשיר הקוסמטי הכי משוכלל שבאמבטיה שלך? מינרלייז אול אובר לושן, תחליב לחות מינרלי של מאק, מועשר באבקת יהלומים (!!!!)
מה היית רוצה שיהיה כתוב בהורוסקופ השבועי שלך, במידה והוא יתגשם? בשבוע הקרוב כלום לא יתקלקל בבית ואין שום צורך להיזהר מנסיעות. סכום כסף בלתי צפוי יגיע במפתיע.
אם היו יכולים להיות לך כוחות על אנושיים, מה הם היו? היכולת לעוף.
איפה היית רוצה שיארגנו לך מסיבת הפתעה? לא יודעת, רק לחשוב על זה מלחיץ אותי.
מהי המסעדה האהובה עליך בת"א? אם בא לי לוקסוס הוטל מונטיפיורי ובסטייל שכונתי ועקבי תמיד אורנה ואלה.
אתר אהוב עליך ( או כל קישור אחר): http://press.louisvuitton.com/TheJourneyOfaWardrobe/

3 תגובות:

  1. זו גיסתי - והיא הגיסה הכי מדהימה שיש. לא רק לי. אני מדברת על גיסות באופן כללי.

    יו, דנה, איזה כיף היה לקרוא את זה. יכולתי לדמיין אותך אומרת את זה!

    מהממת! אני כה מתגעגעת.

    השבמחק
  2. תודה חמודים!!
    אלין הצילום משהו, אנחנו נראות כל כך אריסטוקרטיות

    השבמחק