יום שני, 15 בפברואר 2010

השאלון: בכורה חגיגית : אפרת מישורי- צדקה



השאלון


שם: אפרת מישורי-צדקה
שם האם: רינה
מזל:שור
צבע עיניים: חום
צבע אהוב: כחול
קללה אהובה: כוס (בלי אוחתוק)

מה המקצוע שלך?   הדוגמנית של השירה, לטוב ולרע.
האם את חושבת שהמקצוע שלך מאלץ אותך לשמור פאסון? בטח!
האם את חושבת שיש דבר מה בעשייתך האמנותית שהוא מוגבל מסיבות שאינן רק תלויות בך? מהן? סביבה ספרותית, יש שירה של מעלה ושירה של מטה. השירה של מטה מלאה בעסקנים ואופורטוניסטים, ויכולה להחליף בקלות את בניין העירייה בת"א, על כל פקידיו ופקידותיו.
מי האמן שיכול לגרום לך להזיל דמעה טעונה? כרגע אף אחד.
מי/מה יכול לגרום לך לחזור לסטודיו גם ביום קשה? הלוקיישן הוא הראש שלי, אין לי סטודיו כמו לציירים, ואני מחפשת רק דרכים לצאת ממנו, לאן דווקא לחזור אליו. סקס יכול להיות טריגר מצוין ליציאה חטופה: מהראש, ומהדעת :-)
איזו אמנות מתקשרת לדעתך עם "הקהל הרחב" ואיזו "מיועדת" לקהילה מסוימת? אמנות לא מוגדרת לפי קהל היעד, רק לפי איכות.
מהו הקהל שאת הכי  מאחלת לעצמך? קשוב, מבריק, חד, מהיר תפיסה, שנון, נטול פומפוזיות אינטלקטואלית ולא מפריד בין גוף לנפש.
האם את קונטרול פריק? כיצד זה מתבטא? אני אדם עם מודעות סופר-גבוהה, שיש לו יומרה לשלוט אפילו ברפלקסים לא רצוניים, הייתי מתה להתעוור קצת ולנוח.
עם מי היית מחליפה את חייך לשנה? עם כל מי שהוא לא אני.
מה את עושה כדי לרומם את רוחך כשאת בדאון? כל מה שקשור במגע עם מים: ים, ג'קוזי, ובמיידי מקלחת.
האם יש לך אמונה תפלה? מהי? אין לי, צינית מדי.
איזה נוף היית רוצה לראות מחלונך? צריך להתחיל מהבית, לא מהחלון. הייתי רוצה לגור בסוכת מציל או, לחלופין לשכב על ערסל במרפסת של בקתת עץ ולראות את המפרץ עם ים התורכיז וסלעי הגרניט השחורים שהייתי בו בתאילנד.
מה את אוהבת במקום שאתה גרה בו?ומה את שונאת? יש לי בית שמתגעגעים אליו עוד לפני שגרים בו. אני הכי אוהבת את החדר שלי על הגג, שמצידו הצפוני-מערבי משקיף על כל הסיטי בלי להיות חלק ממנה, ומצידו הדרומי נראה כמו שכונה של ייקים בנהריה. אני לא אוהבת את חוסר הפונקציונליות של הבית ואת הקור בחלקים הצפוניים שלו. 
מהו הסם שלך? סיגריות, עישונים מדי פעם, אנשים, מים.
באיזו דרך את משקיעה בהופעתך? הופעה היא פועל יוצא של פנימיות, כמה בנאלי, מנסה להיות רגועה כמה שיותר, ולהשקיע פחות בביקורת עצמית על הופעתי, לא פשוט.
מה פריט הלבוש שאת הכי גאה בו? זה תקופתי, אבל אני אישה של קיץ ואוהבת שמלות חשופות.
מהו החפץ/עבודת האמנות שאת הכי גאה בה? הבעל הצייר שלי, השירים שלי, הרווח בין השיניים שלי, שבינתיים מביא רק צרות.
איפה היית רוצה שיארגנו לך מסיבת הפתעה? בים התיכון, על הכינרת, בסיני, בתאילנד.
מהי המסעדה האהובה עליך בת"א? אוהבת סטייקים ב"מי ומי" הוותיק, בדרך פתח תקווה.
אתר אהוב עליך ( או כל קישור אחר): יו-טיוב.



2 תגובות:

  1. (אפרת תעשי לי ילד)
    מקסימה, כשרונית, ומעוררת השראה..

    השבמחק
  2. אחת ויחידה, הדוגמנית של השירה

    השבמחק