יום שלישי, 2 במרץ 2010

השאלון: יוני גולד

צילום: אסף עברון

השאלון


שם: יונתן גולד
שם האם: יובל
מזל: שור
צבע עיניים: כחול
צבע אהוב: מגנטה
קללה אהובה:אין

מה המקצוע שלך? צייר
האם אתה חושב שהמקצוע שלך מאלץ אותך לשמור פאסון? באיזו דרך? לא
האם אתה חושב שיש דבר מה בעשייתך האמנותית שהוא מוגבל מסיבות שאינן רק תלויות בך? מהן? בעיקר כסף
מי האמן שיכול לגרום לך להזיל דמעה טעונה?
Norbert Schwontkowski
מי/מה יכול לגרום לך לחזור לסטודיו גם ביום קשה?קופסאת צבע פתוחה, דבק שנשכח מחוץ למקרר
אם היית יכול למקם את הסטודיו שלך בכל מקום בעולם, איפה הוא היה? ומה היה מאפיין את מראהו?  בטירה צלבנית עם חלון  פונה למזרח
אם היית יכול לקבל זמר/ת או להקה שתשיר לך בסטודיו על בסיס יומיומי, במי היית בוחר? אסף ושירי כהן
איזו אמנות מתקשרת לדעתך עם "הקהל הרחב" ואיזו "מיועדת" לקהילה מסויימת?לא מכיר מישהוא לא מהקהל הרחב רק כמה אנשים שמדמיינים שהם לא
מהו הקהל שאתה הכי  מאחל לעצמך? כולם מוזמנים
האם אתה מרגיש לעיתים שעבודתך אינה מפורשת כהלכה? ע"י מי? אני לא חושב שיש פרשנות שתהיה לא כהלכה אבל כל מי שמתבונן ומקדיש זמן לעבודתי גורם  לי סיפוק
מהי העבודה הכי פרובוקטיבית שעשית? ציור בגובה 3 וחצי מטר של הכלאה של יפתח גולד ומאיר הר ציון
מהו הטקסט הכי קרוב ללבך? שהיית מצטט במניפסט חייך? בדרך כלל הדברים שקרובים ללבי הם הדברים שמעסקים אותי  בהווה 
אבל יש ספר שירים של  שתמיד קרוב אלי-  
Wilderness: The Lost Writings of Jim Morrison
האם אתה קונטרול פריק? כיצד זה מתבטא? אני לא חושב
עם מי היית מחליף את חייך לשנה?עם דובי יערות הכרמל
מה אתה עושה כדי לרומם את רוחך כשאתה בדאון? ממלא שאלונים
האם יש לך אמונה תפלה? מהי? לא שידוע לי
איזה לקח למדת בדרך הקשה? שעדיף  להדליק את הדוד לפני המקלחת
איזה נוף היית רוצה לראות מחלונך? הרי הרוקי
מה אתה אוהב במקום שאתה גר בו?ומה אתה שונא? אני אוהב את איפה שאני גר קרוב להכול וחלל די גדול
מהו הסם שלך?נטול
באיזו דרך אתה משקיע בהופעתך? נועל נעליים
מה פריט הלבוש שאתה הכי גאה בו? מעיל אפור  ממפעלי אתא שהיו ליד הקיבוץ
מהו החפץ/עבודת האמנות שאתה הכי גאה בה? טוטם אדום של יוגין סמית
איפה היית רוצה שיארגנו לך מסיבת הפתעה?בסקוטלנד
מהי המסעדה האהובה עליך בת"א? הסורי בכרם
אתר אהוב עליך ( או כל קישור אחר): http://www.noteaccess.com/MATERIALS/index.htm

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה