יום שבת, 6 במרץ 2010

PUNK 2



שוב לא אנקוב בשמות, אני מניחה שחלק מכם מזהים חלק מהמצולמים..

12 תגובות:

  1. הייתכן שמדובר בתיעוד היסטורי של עבודות מוקדמות מאאאאד?

    השבמחק
  2. לא יודע איך אני זוכר את התמונה הזאת,
    אסף חיים העיקש!

    אבל, אבל.... איפה עטלף

    השבמחק
  3. אלוהים - התמונה הראשונה היא בבית של ה ישר אחרי שמישהי עשתה אתה המוהיקן הראשון שלה?!?!?

    ורציתי גם לומר שא.ח מלך. אילו תמונות

    מה עם איזו תמונה של ד.מ?

    השבמחק
  4. אה.. מי זה הידען ששולט כ"כ בנתונים?? כן אסף חיים, עטלף לא בתמונה וטוב שכך.. איזה גמור. בטח תלוי הפוך איפשהוא...
    והתמונה הראשונה היא בבית של א. אולי אחרי המוהיקן לראשונה? לא זוכרת..
    ומי זה ד.מ? ומה קשור גיא????
    ((:

    השבמחק
  5. וואלה אסף! הוא בחיים?
    לא יודע למה אמרתי גיא...

    השבמחק
  6. שיו אלין עשית לי חשק לדבק

    השבמחק
  7. חחח דן הרגת אותי עכשיו (((((: דבר דבר!

    השבמחק
  8. הציורים המוזרים של אלין :)

    השבמחק
  9. התמונה הראשונה לא בבית שלהדר?
    והתכוונתי לדן מילר - חחחח..
    אני זוכר שרועי לוי עשה לך את המוהיקן
    ומה עם תמונות של אבי ניסים, ארז, רמי רשתי?.

    ולמי ששואל, אסף חיים עדיין בחיים, נשבע, ראיתי אותו אתמול

    השבמחק
  10. מי זה רועי לוי?? יו זה מדרדר

    השבמחק
  11. ממש כדור שלג.

    השבמחק