יום רביעי, 10 במרץ 2010

השאלון: אבי סבח


השאלון

שם: אבי סבח
שם האם: רות
מזל: דגים
צבע עיניים: ירוק עם דברים
צבע אהוב: לעתים אדום
קללה אהובה: ביץ'

מה המקצוע שלך? אמן ומורה.
האם אתה חושב שהמקצוע שלך מאלץ אותך לשמור פאסון? באיזו דרך? כנראה שכן.. פאסון התנהגותי..
האם אתה חושב שיש דבר מה בעשייתך האמנותית שהוא מוגבל מסיבות שאינן רק תלויות בך? מהן? גודל הסטודיו, תזרים המזומנים והזמן.
מי האמן שיכול לגרום לך להזיל דמעה טעונה? טום וויטס... עדיין.
מי/מה יכול לגרום לך לחזור לסטודיו גם ביום קשה? הסטודיו הוא בעצמו אלא אם כן היום הקשה הוא בסטודיו.
אם היית יכול למקם את הסטודיו שלך בכל מקום בעולם, איפה הוא היה? ומה היה מאפיין את מראהו? הוא היה במנהטן, באמצע, והוא היה נראה כמו אולפן הקלטות. מלא גיטרות.
אם היית יכול לקבל זמר/ת או להקה שתשיר לך בסטודיו על בסיס יומיומי, במי היית בוחר? לה רוקס, טום וויטס והפרברים. שיתחלקו בימים.
איזו אמנות מתקשרת לדעתך עם "הקהל הרחב" ואיזו "מיועדת" לקהילה מסויימת? האמנות היא אך ורק לקהילה מסויימת, זאת שצורכת אותה. אין אמנות לקהל הרחב. רחב ככל שיהיה.
מהו הקהל שאתה הכי  מאחל לעצמך? קהל אלים וטוב לב.
האם אתה מרגיש לעיתים שעבודתך אינה מפורשת כהלכה? ע"י מי? לא, הכל בסדר.
מהי העבודה הכי פרובוקטיבית שעשית? מדי פעם אני מנגן על אקורדיאון לצד פסח סלבוסקי... הוא שר...
מהו הטקסט הכי קרוב ללבך כרגע/ ציטוט אהוב? כרגע זה הטקסט שכתבתי לתערוכה של אמנון בן עמי. נתתי את הנשמה.
מה ההבדל לדעתך בין פרובוקציה לפורנוגרפיה? כמו ההבדל בין בירוקרטיה וממוגרפיה.
מהו יחסך לפונוגרפיה? רוצה להאמין שיש שם הנאה ופיקוח.
האם אתה קונטרול פריק? כיצד זה מתבטא? לא, אני משחרר.
עם מי היית מחליף את חייך לשנה? עם אישה, כל אישה.
מה אתה עושה כדי לרומם את רוחך כשאתה בדאון? הולך לסטודיו. מנגן. אוכל. בוכה. כל מיני.
האם יש לך אמונה תפלה? מהי? אין לי אחת כזאת אבל יש לי חתול שחור. חמוד.
איזה לקח למדת בדרך הקשה? לא לאכול כל דבר.
איזה נוף היית רוצה לראות מחלונך? פוג'י יאמה ושקדיות.
מה אתה אוהב במקום שאתה גר בו?ומה אתה שונא? כרגע אני גר בירושלים. אני אוהב לנסוע מכאן. לעתים קרובות. שונא את האביב בירושלים, אני אלרגי.
מהו הסם שלך? אפקטים של גיטרה חשמלית ומרכך כביסה.
באיזו דרך אתה משקיע בהופעתך? אני בוחן אותה לפני שאני יוצא ומשפר במידת הצורך. נמנע מבז'.
מה פריט הלבוש שאתה הכי גאה בו? טבעת הנישואים שלי. זה לא יורד ממני.
מהו החפץ/עבודת האמנות שאתה הכי גאה בה? אני לא גאה בעבודות שלי, באף אחת. זה משהו אחר.
מה היית רוצה שיהיה כתוב בהורוסקופ השבועי שלך, במידה והוא יתגשם? כל מי שאתה אוהב יחיה לנצח או לפחות עוד הרבה זמן.
איפה היית רוצה שיארגנו לך מסיבת הפתעה? אף פעם לא הייתה לי וטוב לי ככה.
מהי המסעדה האהובה עליך בת"א? בית תאילנדי.
אתר אהוב עליך ( או כל קישור אחר): אני גולש די הרבה... עכשיו זה אולטימייט גיטר.






3 תגובות:

  1. מממ...
    למה יש תחושה שלאבי סבח את נותנת יותר חשיבות מלחברים הפאנקיסטים שלך?
    לא שיש לי בעיה עם זה אני לא אוהב להיות כבד !

    השבמחק
  2. לא יודעת למה "יש לך תחושה", מה זה השטויות האלה?
    אדון פאנקיסט אנונימי, תרגע

    השבמחק
  3. שאלון מעולה, תשובות יפות ונוגעות ללב.

    השבמחק