יום רביעי, 17 במרץ 2010

השאלון: גליה פסטרנק


















השאלון


שם: גליה (גלי) פסטרנק
שם האם: אביבה
מזל: עקרב
צבע עיניים: חום- ירוק זית
צבע אהוב: ירוק
קללה אהובה: כוס אוחתוק

מה המקצוע שלך? ציירת

האם את חושבת שהמקצוע שלך מאלץ אותך לשמור פאסון? באיזו דרך?
כן, אני אוהבת להראות קשוחה, מסקרנת ועסוקה.

האם את חושבת שיש דבר מה בעשייתך האמנותית שהוא מוגבל מסיבות שאינן רק תלויות בך? מהן? הייתי רוצה לחשוב שלא כי מוגבלות היא קודם כל בראש. אבל באופן מעשי תמריצים שונים עוזרים לטשטש את תחושת המוגבלות.

מי האמן שיכול לגרום לך להזיל דמעה טעונה? זה מתחלף, אבל דה קונינג כמעט תמיד שם.

מי/מה יכול לגרום לך לחזור לסטודיו גם ביום קשה? דווקא בימים קשים אני בכוונה משתדלת ללכת לסטודיו עם עצירה בדרך לקפה וקרואסון כפיצוי.

אם היית יכולה למקם את הסטודיו שלך בכל מקום בעולם, איפה הוא היה? ומה היה מאפיין את מראהו? הוא היה בפאריס בבניין ישן וטחוב, קומה שניה בלי מעלית, רצפת פרקט חורקת, מרובה בחלונות גבוהים שפונים לככר קטנה ורדומה ומלא באור רוב היום.

אם היית יכולה לקבל זמר/ת או להקה שתשיר לך בסטודיו על בסיס יומיומי, במי היית בוחרת? אלביס פרסטלי ביום שמח ונינה סימון ביום כבד

איזו אמנות מתקשרת לדעתך עם "הקהל הרחב" ואיזו "מיועדת" לקהילה מסויימת?
הכל יכול לתקשר ברמה זו או אחרת, תלוי רק התיווך.

מהו הקהל שאת הכי  מאחלת לעצמך? מגוון, מתמיד ורב

האם את מרגישה לעיתים שעבודתך אינה מפורשת כהלכה? לרוב לא.

מהו הטקסט הכי קרוב ללבך כרגע/ ציטוט אהוב? "בודהיזם לאמהות"/ שרה נפתלי

מהי העבודה הכי פרובוקטיבית שעשית? עבדתי על פינצ'י מור בטלפון כמה פעמים, בתור נערה מתבגרת.

מה ההבדל לדעתך בין פרובוקציה לפורנוגרפיה? לא יודעת. על פורנוגרפיה משלמים?

מהו יחסך לפורנוגרפיה? חובבת פורנו רך

האם את קונטרול פריק? כיצד זה מתבטא? בהחלט כן, בהכל. אבל מאז שאני אמא זה לא הולך ממש.

עם מי היית מחליפה את חייך לשנה? מישל אובמה.

מה את עושה כדי לרומם את רוחך כשאת בדאון? יוצאת לטייל, מתבוננת בגלים, כותבת, מסתפרת, הולכת לחברה, הולכת לסרט , מעירה את דני בעלי בלילה לשיחת נפש.

האם יש לך אמונה תפלה? מהי? אני לא אוהבת שהנעליים מונחות הפוכות זו לצד זו וגם שארון הבגדים פתוח בלילה.

איזה לקח למדת בדרך הקשה? לספור עד חמש לפני שאני פותחת את הפה.

איזה נוף היית רוצה לראות מחלונך? פרדס.

מה את אוהבת במקום שאתה גרה בו?ומה את שונאת? עברתי דירה לפני שבועיים. המיקום שלה מעולה אבל יש הרבה רעש ואבק.

מהו הסם שלך? גבינות בעלות טעם עז ויין טוב, קצת זיתים בצד.

באיזו דרך את משקיעה בהופעתך? קרם פנים, עגילים יפים ויוגה. באופן כללי, אני רוצה להתבגר כמו ג'יין בירקין, שהצהירה לאחרונה, בגיל 60, שהסוד שלה הוא לא לעשות כלום.

מה פריט הלבוש שאת הכי גאה בו? אני גאה בכל פריט שהוכיח עצמו כשימושי, יפה וזול. יש לי כמה וכמה כאלו.

מהו החפץ/עבודת האמנות שאת הכי גאה בה? התינוק שלי ינאי לוקח את כל הקופה.

מה היית רוצה שיהיה כתוב בהורוסקופ השבועי שלך, במידה והוא יתגשם? סכום כסף נכבד ימצא דרכו אליך באופן בלתי צפוי ומסתורי.

איפה היית רוצה שיארגנו לך מסיבת הפתעה? על הלידו בטבריה, עם די ג'יי וכיבוד

מהי המסעדה האהובה עליך בת"א? אני לא שומרת אמונים למסעדות ומשתדלת ללכת כל פעם למסעדה אחרת.

אתר אהוב עליך ( או כל קישור אחר):
http://www.il.dhamma.org/



3 תגובות:

  1. אני מעריצה שלך, גליה פסטרנק

    השבמחק
  2. גליה, גליה איזה יופי! וכן, הארון חייב להיות סגור בלילה...

    השבמחק
  3. ממש נהנתי לקרא!
    מיאו!

    השבמחק