יום חמישי, 13 במאי 2010

BOYS BOYS BOYS

טוב נכון שאומרים שהכי יפה זה "סתם ג'ינס וטי שירט"? חחח רחוק מהאמת. נכון שאומרים שאם הוא חתיך אז מה זה חשוב כבר מה הוא לובש? טעותתתתת. חשוב מאד. ליתר דיוק, אם אתה מעוניין להגדיל את המניות שלך, נא לרשום הערות. אפילו השראה קלה שתרחף מעל הקניות הבאות שלך עשוייה לשפר את תשומת הלב באחוזים אדירים. נראה לי שבחורים פשוט לא מודעים לחשיבות ההופעה. מעירים הערות ציניות לגבי הנחישות הנשית להראות טוב. אני לא מבינה איך זה דבר שיכול לשמש נגד מישהו, אי פעם. אני כן מבינה דווקא, איך אף אחת לא תשים עליך, אם אתה מסתובב עם ג'ינס מהוה שיש לך כבר עשר שנים (מה?! זה מכנסי המזל שלי!) וחולצה מפוקס במקרה הטוב, אד הארדי במקרה הרע. או אם מישהי תשים עליך, אל נא תבוא אליה בתלונות כשהיא תקנה אך ורק מכנסי חיתול וחולצות מעטפת בצבע אפור (שאלוהים יגאל את בנות ישראל מהאפור המדלדל הזה כבר).
אז, אני לא מצפה לחליפה בשישה חלקים, אבל כן ליותר טוב מזה. ואל תגידו לי "חם", "יקר", " למי יש זמן", אלא אם כן מספיק לכם בחיים חום ביתכם, בורקס זול, וזמן אינספור של בהייה משועממת מול הטלויזיה. יאללה!
Bespoken
Antonio Azzuolo
Bottega Veneta
Elie Tahari

Etro
Gucci
Iceberg
Junya Watanabe
Loden Dager
Michael Bastian
Paul Smith
Perry Ellis Signature
Salvatore Ferragamo

Spurr
אה, על הכובע אפשר ורצוי לוותר, אבל כמה דברים שאפשר לקחת: נעליים טובות (נעליים בצבע של המכנסיים בחירה שתאריך את הגוף ותעודד מראה מתוחכם, נעליים קלאסיות עם גרב צבעונית מציצה בקטע יותר פלייפול), מכנסים מחוייטים זה מאאאאאאסט: חולצה מכופתרת "יפה" וג'ינס זו לא נוסחה להצלחה. זוג מכנסיים מוצלח אחד ייקח אתכם רחוק. אקססוריז- בעדינות- חגורה בצבע אחר לגמרי, נגיד אדומה על בגדים שחורים/ כחולים - תקפיץ לגמרי את המצב. תנסו ותראו בעצמכם שזה עובד כמו קסם.

2 תגובות:

  1. מנסה להגידר את מה שאני מרגיש עכשיו... אה, זו קינאה יוקדת ומכאיבה

    השבמחק
  2. יובלא (אהבתי את השם בגרסה החדשה) הייתי אומרת תן לקנאה להפוך לאמביציה, אבל דווקא אתה ממש יכול להיות רגוע. בכלל עצם זה שזה בכלל מטריד אותך קשור בקשר ישיר לעובדה שאתה אחד הבחורים עם הכי הרבה סטייל שאני מכירה (:

    השבמחק