יום שישי, 7 במאי 2010

OH DEAR

היידי מונטאג מעוניינת לעבור ניתוח נוסף להגדלת החזה, לטעמה הוא לא גדול מספיק.
אני רק רוצה להזכיר אילו ניתוחים היא עברה לפני כחודשיים, ביום אחד:
1."מיני" הרמת גבות
2. בוטוקס במצח
3. ניתוח אף
4. הזרקת שומן בלחיים ובשפתיים
5.הקטנת סנטר
6. הצמדת האוזניים לאחור
7. הגדלת חזה
8. שאיבת שומן בצוואר (היא באמת הייתה נוראה שמנה בצוואר)
9. שאיבת שומן במותניים ובירכיים
10. עיצוב הישבן

ולהלן לפני ואחרי:
(למטה: משמאל אחרי הניתוחים ומימין לפני)

אוקיי. אני חייבת להגיד שכשראיתי את התמונות שלה אחרי הניתוחים באמת חשבתי: איזה פספוס. היא הייתה צריכה לעשות חזה יותר גדול. אני נורא שמחה שהיא התעשתה.
לא יאומן. + ספנסר החבר המתחשב שלה, מספר שהרופא של היידי מבקר אותה פעם בשבוע כדי לעדכן את השומן בשפתיים. כאילו, היה לה כזה חיוך חמוד, ועכשיו, אני לא בטוחה, היא יכולה לחייך?
אני לא יודעת מה עוד להגיד. מה אורלן הייתה אומרת על זה? 

5 תגובות:

  1. אורלן בטח היתה מהבהבת באחת הקרניים שלה.. צרות בגן עדן: ספנסר נורא דואג להיידי שבינתיים בין הגדלה לשאיבה התמכרה למשככי כאבים.

    השבמחק
  2. שכחת גם "בק סקלפטיור", אני לא יודעת בדיוק מה זה אומר, אבל היא עשתה את זה. (ע"פי הפרק האחרון ב"דה הילז" שבו היא מפרטת את הניתוחים לאמא המסכנה וההמומה שלה)

    השבמחק
  3. נכון. פיסול הגב. לא רציתי לציין את זה כי באמת לא הייתי בטוחה מה זה אומר. אני חושבת שגם היא אמרה שהיא לא יודעת בדיוק מה זה. אני זוכרת שהיא אמרה שזה ניתוח מאד נסיוני וראשון מסוגו.
    ולגבי המשככים- אני לא בטוחה לגבי אמיתתות השמועה כי כמו שנאמר- נכון שהיידי נראית מזוגגת ולא בפוקוס לאחרונה, מצד שני, היא אף פעם לא הייתה העפרון הכי מחודד בקלמר...
    אגב נועה, הקדשתי לך בפייס את הפוסט ההוא אבל שכחתי שאת לא שם ..

    השבמחק
  4. היידי היידי,השאלות רבות, ותשובות- אין.
    ולגבי הפייסבוק- אני שם ברוחי, אז תודה!

    השבמחק
  5. מהההההההההההההההה !!!!
    היידי עשתה ניתוחים? לא הייתי מאמינה !!
    היא נראית כל כך אורגנית
    אני בשוק !

    השבמחק