יום שלישי, 2 בנובמבר 2010

אפרת קדם- מכתבים מפרינסטון


ימין ושמאל רק חו"ל  וחו"ל- (מכתב רביעי בסדרה).
התרגשות אמיתית התחלתי השבוע לצלם את הסרט הראשון שלי, הסרט הוא חלק מפרויקט וידאו אינסטליישן שהתחלתי לעבוד עליו כאן ששמו- "דן, אם אני נרדמת,תעיר אותי בקיץ." והוא כולל מעקב ממושך אחרי העונות החל מהסתיו שהיה עכשיו , החורף ,האביב והקיץ.זהו סרט שיש לו תנועה מעגלית מצד אחד, כי הוא מעקב כרונולוגי אחרי אובייקטים מסוימים ודמויות מסוימות לאורך השנה, ומצד שני יש לו תנועה זיגזגית כי הוא קורה בפרינסטון ובניו יורק במקביל. חלקו מצולם  על ידי וחלקו במצלמות מעקב שתולות, במקומות ספציפיים קבועים לאורך השנה. החלק העיקרי והמופשט ואולי יוצא הדופן בסרט משנה את הרדיוס של אזורי הצילום ויצולם בסוף דצמבר בשדה התעופה של סן חוזה/בקוסטה ריקה. האינסטליישן יורכב מחלקים חלקים של אובייקטים וחפצים ששייכים לגיבורי הסרט. והם חלק בלתי נפרד ממנו. אני מצרפת כאן  כמה תמונות סטילס מהצילומים הראשונים. העבודה הזו מתוכננת להיות מוצגת כאן בסוף הסתיו הבא, ממש מקווה שיצא לי להציג את הפרויקט הזה גם בישראל.
וזה שיר שאני שמחה להקדיש לכל האנשים שאני אוהבת-ומתגעגעת אליהם מאוד מאוד מאוד











שיהיה לכולנו ליל כל הקדושים שמח וכשר!

נשיקות
אפרת

תגובה 1: